Všeobecné obchodné podmienky


cestovnej agentúry Kenty Tour ,Kenty s.ro./ďalej len KENTY TOUR/

I. ÚVOD


P
revádzkovateľom elektronického obchodu www.kentytour.sk je Cestovná agentúra Kenty Tour, Kenty s.r.o. Pod Dolami 749/39,Vranov nad Topľou, PSČ:09302,IČO:47147571,zapísaný v OR OS Prešov, odd: sro, číslo vložky:28064/P,e-mail:info@kentytour.sk,tel.0949105308 /ďalej len KENTY TOUR/

P
onúkame zájazdy organizované cestovnými kanceláriami (ďalej len CK) v zmysle Zákona o zájazdoch č. 170/2018 Z.z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tiež zákon č.281/2001 Z. z. o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr a o zmene a doplnení Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. KENTY TOUR spolupracuje len s CK, ktoré sú poistené proti úpadku voči insolventnosti, s platným certifikátom, kde na všetky ponúkané zájazdy mame uzatvorenú platnú Zmluvu o obchodnom zastúpení príslušnej CK a sme splnomocnení na predaj uvedených zájazdov .Ceny a zľavy jednotlivých zájazdov sú rovnaké s cenami a zľavami zájazdov príslušných CK. Pre objednávateľa/klienta sú záväzne podmienky z platnej zmluvy o obstaraní zájazdu a cena .

Tieto obchodné podmienky sa týkajú vzťahov medzi objednávateľom/klientom a cestovnou agentúrou KENTY TOUR.

II. OBJEDNÁVANIE A UZAVRETIE ZMLUVY O OBSTARANÍ ZÁJAZDU

Ak sa objednáva zájazd používame originálne tlačiva príslušnej CK s logom CK, ktorá organizuje zájazd. Objednávateľ/klient, ktorý podpisuje Zmluvu o zájazde, musí byť starší ako 18 rokov a spôsobilý k právnym úkonom , to sa týka aj nezáväzných objednávok, a úhrady .
Naša ponuka zájazdov je pravidelne aktualizovaná cez (elektronické dáta) xml data, ktoré sa prenášajú priamo zo serverov cestovných kancelárií , ktoré organizujú zájazdy. KENTY TOUR si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke. KENTY TOUR nevybavuje neplatné objednávky.


Akceptujeme aj zľavy, ako zľavy pre novomanželov, seniorov, skupinové zľavy, lastminute, first minute zľavy, rôzne akcie, vždy tie ktoré publikujú CK.

Zájazdy, ktoré predáva KENTY TOUR podliehajú Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len VZP) organizujúcej CK, ktoré objednávateľ/klient obdrží spolu s návrhom zmluvy o zajazde v elektronickej podobe alebo písomnej.


Objednávanie a rezervácia zájazdu

Zájazdy objednáveteľ/klient môže objednávať ľubovoľným spôsobom cez internet na adrese: www.kentytour.sk, telefonicky na čísle 0949105308, a e-mailom info@kentytour.sk

Ako objednať prostredníctvom webu?:

-vyberte si destináciu, zvoľte si parametre podľa želania

-vyberte si konkrétny zájazd a termín

-vypočítajte si kalkuláciu

-a odošlite nezáväznú objednávku k nám

Čo sa deje po odoslaní objednávky k nám:

Objednávka je platná, ak sa objednaný zájazd nachádza v ponuke zastúpených CK a je dostatočne špecifikovaný/v objednávke je uvedená destinácia-hotel, doprava, strava príp. doplnkové služby. Musí byť uvedené meno a priezvisko objednávateľa/klienta, počet cestujúcich ich vek, telefonický kontakt.
Cestovná agentúra KENTY TOUR má prístup do všetkých rezervačných systémov CK, vždy overujeme dopyt od objednávateľov/klientov priamo v centrále CK aktuálne . A tiež v rezervačnom systéme príslušnej CK, ktorý slúži na zarezervovanie zájazdov .
Ak objednávateľ/klient urobí nezáväznú objednávku ako prejav záujmu o ponuku, buď formou vypísaním formulára na webe, telefonický, e-mailom, osobne, k ničomu ho to nezaväzuje. Ak si teda objednávateľ/klient vybral na našej webovej stránke www.kentytour.sk po zadaní parametrov vo vyhľadávači svoj zájazd, KENTY TOUR overí u CK dostupnosť miest, ceny a informuje objednávateľa/klienta (telefonicky, e-mailom) o rezervácii, presnej cene,kalkulácie a dobe, do ktorej je možné predmetný zájazd rezervovať a zájazd zarezervuje. Čas rezervácie určuje vždy CK, KENTY TOUR sa vždy riadi týmto časom rezervácie.

Pri akciách tzn. odletoch blízkeho dátumu napr. TIK-TAK last minute , ultra last minute je čas rezervácie obmedzený na 1hod,niekedy aj menej v závislosti od CK . A to je čas na doručenie riadne vyplnenej a podpísanej Zmluvy o zájazde do centrály príslušnej CK našou cestovnou agentúrou KENTY TOUR. V opačnom prípade, táto rezervácia prepadá v prospech iných záujemcov o tento zájazd. Potom čo objednávateľ/klient na základe potvrdenia jeho nezáväznej objednávky prejaví vážny záujem o uzatvorenie Zmluvy o obstaraní zájazdu, dohodneme postup s objednávateľom/klientom tak, aby bolo možné do ukončenia rezervácie vykonať všetky potrebné úkony .

KENTY TOUR odošle podpísanú oboma stranami/objednávateľom/klientom a KENTY TOUR Zmluvu o zájazde do príslušnej CK ako záväznú, až v momente úhrady finančnej hotovosti do KENTY TOUR za vybraný zájazd.

AK objednávateľ/klient prejaví vážny záujem o zájazd

Ešte pred vypísaním zmluvy o zájazd Kenty Tour predloží, alebo pošle e-mailom klientovi predzmluvný informačný formulár príslušnej CK ,v ktorom CK informuje klienta o dôležitých informaciach o zájazde. Po odsúhlasení klienta s obsahom tohto predzmluvného formulára
KENTY TOUR, vypíše Zmluvu o zájazde z údajov , ktoré poskytol objednávateľ/klient zájazdu. A spolu s VZP CK a všetkými príslušnými dokumentami ,ktoré sú súčasťou zmluvy o zájazde zašle objednávateľovi/klientovi v podobe návrhu.
Objednávateľ/klient
nesmie zmeniť, upraviť alebo doplniť (s výnimkou ručne dopísaných alebo opravených osobných údajov cestujúcich a podpisu) v žiadnej časti písomný návrh tejto Zmluvy o zájazde.
Pokiaľ
objednávateľ/klient súhlasí so znením Zmluvy o zájazde, VZP CK, tuto zmluvu podpíše a doručí ju KENTY TOUR (, e-mailom, osobne) a prevedie úhradu na účet KENTY TOUR. Podpísaná Zmluva o zájazde zo strany objednávateľa/klienta sa stáva záväznou, kde objednávateľ/klient sa riadi VZP danej CK, ktorá zájazd organizuje. Pokiaľ KENTY TOUR zistí, že zájazd už nie je možné rezervovať kvôli obsadeniu, okamžite informuje objednávateľa/klienta a ponúka mu iné náhradne riešenie.
Zmluva o zájazde zo strany CK sa stáva záväznou, potvrdením objednávky pre KENTY TOUR z CK. V prípade nepotvrdenia objednávky zo strany CK, objednávateľovi/klientovi budú vrátené všetky doposiaľ uhradené prostriedky.


Pokiaľ CK oznámi KENTY TOUR, že daná kapacita je na vyžiadanie, CK požaduje od KENTY TOUR plne vypísanú Zmluvu o obstaraní zájazdu ,podpísanú a zaplatenú celú úhradu za zájazd. Pokiaľ by sa CK nepodarilo získať od zahraničného partnera ubytovaciu kapacitu, objednávateľ/klient ma nárok na vrátenie celej platby 100% bez storno poplatku.

KENTY TOUR zabezpečuje pre objednávateľa/klienta servis zakúpeného zájazdu ako je zmena zájazdu, zmena osobných údajov, doručenie pokynov ,odstúpenie od zmluvy, reklamácie a veci v zmysle VZP organizujúcej CK , ktoré sú v kompetencii KENTY TOUR ako cestovnej agentúry.

Objednávateľ/klient sa zaväzuje v prípade zmeny svojich kontaktných údajov informovať okamžite cestovnú agentúru KENTY TOUR .

III.CESTOVNÉ POISTENIE

Cestovné poistenie je možné obstarať len zároveň so zájazdom, ale zájazd možno obstarať aj bez cestovného poistenia podľa žiadosti objednávateľa/klienta


IV. PLATOBNE INFORMÁCIE

Úhradu zájazdu objednávateľ/klient vykonáva nasledovným spôsobom

Úhradu za zájazd na základe Zmluvy o zájazde a faktúry môže objednávateľ/klient realizovať buď
priamo platbou v priestoroch KENTY TOUR ,bezhotovostným prevodom zo svojho účtu na účet KENTY TOUR pokiaľ je čas do odchodu na zájazd dlhší ako 10dni, resp. priamym vkladom na účet , pričom pri prevodnom príkaze má objednávateľ/klient povinnosť zaslať e-mailom do KENTY TOUR potvrdenie banky o prevode. Hneď ako KENTY TOUR dostane od objednávateľa/klienta platbu za objednaný zájazd, odosiela vyplnenú a podpísanú Zmluvu o obstaraní zájazdu na centrálu príslušnej CK, ktorá potvrdí prijatie a momentom ak CK zašle KENTY TOUR potvrdenie objednávky, sa stáva rezervácia platnou. Zmluva o obstaraní zájazdu je pre objednávateľa/klienta záväzná v momente podpisu oboma stranami a uskutočnenej platby objednávateľom/klientom za zájazd v ,alebo priamo na účet KENTY TOUR .Od tohto momentu sa objednávateľ/klient riadi VZP CK, ktorá organizuje jeho zájazd a ktorej názov logo je na Zmluve o zájazde.

Pri bezhotovostnej platbe použije objednávateľ/klient variabilný symbol -VS, ktorý mu KENTY TOUR oznámi ako identifikátor jeho platby spolu s príslušnými platobnými dokumentami na platbu.
Všetky termíny úhrad vychádzajú z VZP CK a sú vyznačené na Zmluve o zájazdu, nedodržanie úhrad môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy zo strany príslušnej CK .

Účet KENTY TOUR na úhradu sumy zájazdu, podľa zmluvných podmienok CK

FIO BANKA a.s.

Č.U:SK1183300000002500897060

V. INFORMÁCIE K NÁSTUPU NA ZÁJAZD

Pokyny a ďalšie informácie k nástupu na zájazd (ďalej len POKYNY)

Cestovná agentúra KENTY TOUR dostane asi cca 1týždeň pred odchodom na zájazd pre objednávateľa/klienta
informácie od CK organizujúcej zájazd, ktoré sú pre objednávateľa/klienta nevyhnutné k jeho nástupu na zájazd .

Tieto POKYNY obsahujú ubytovací poukaz ,tzv. voucher, letenku, všeobecne informácie o dovolenke ,potvrdenie o cestovnom poistení pripadne cestovný lístok.

Cestovná agentúra KENTY TOUR odovzdáva objednávateľovi/klientovi všetky tieto dokumenty osobne, e-mailom , alebo poštou pričom spôsob doručenia pokynov je dohodnutý v Zmluve o zájazde pri jej uzatváraní. O odovzdaní POKYNOV si KENTY TOUR vedie záznam.

Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa/klienta (ďalej len storno zájazdu)

Pri stornovaní zájazdu
a jeho spoplatnenie sú dané informácie vo VZP príslušnej CK .
Pokiaľ objednávateľ/klient stornuje zájazd
je potrebne aby zaslal podpísané storno priamo CK, alebo KENTY TOUR, ktorá ihneď a bez zbytočného prieťahu tento zašle príslušnej CK organizujúcej zájazd.
Pokiaľ objednávateľ/klient pošle podpísané storno zájazdu do KENTY TOUR, tak KENTY TOUR
pripraví pre objednávateľa/klienta písomný doklad o stornovaní, zosumarizovaním obdržaných platieb od objednávateľa/klienta, s vyčísleným storno poplatkom a vyčíslenou vratkou pre objednávateľa/klienta, zároveň v tomto doklade objednávateľ/klient písomne oznámi, akou formou chce, aby mu bola vrátená zostávajúca suma /či v hotovosti, či na účet/. V prípade bezhotovostnej platby, objednávateľ/klient oznámi číslo svojho účtu, na ktorý KENTY TOUR zašle zostatok zvyčajne do 7 dní od stornovania zájazdu.

Ak KENTY TOUR dostane
storno protokol od CK, odosiela ho objednávateľovi/klientovi na adresu .

P
okiaľ si objednávateľ/klient zakúpil poistenie sprostredkované KENTY TOUR a storno spĺňa všetky náležitosti poistného prípadu, Cestovná agentúra KENTY TOUR sa zaväzuje pripraviť všetky podklady súvisiace so stornom pre objednávateľa/klienta a poskytnúť mu svoju súčinnosť pri skompletizovaní poisťovňou vyžadujúcich dokladov .

VI. ZODPOVEDNOSŤ cestovnej agentúry KENTY TOUR

Cestovná agentúra KENTY TOUR je zodpovedná za správne vyplnenú Zmluvu zájazde a po podpise a úhrady objednávateľom/klientom za včasné zaslanie na rezervačné oddelenie centrály príslušnej CK. Je zodpovedná za prevzatie hotovosti od objednávateľa/klienta a tiež bezhotovostnej platby za zájazd. Je zodpovedná za prevod finančných prostriedkov na bankový účet zmluvnej CK, podľa vystavenej faktúry alebo potvrdenia o rezervácii CK ,ktorá organizuje zájazd. Má povinnosť skontrolovať informácie na POKYNOCH a povinnosť za včasné odovzdanie týchto POKYNOV, spôsobom podľa dohody s objednávateľom/klientom.

KENTY TOUR nezodpovedá za následky spôsobené oneskorenou platbou zo strany objednávateľa/klienta.

KENTY TOUR nezodpovedá za prípadne porušenie záväzkov a povinnosti zmluvných partnerov CK voči svojim objednávateľom/klientom.

KENTY TOUR nezodpovedá za záväzky ktoré vyplývajú zo Zmluvy o zájazde príslušnej CK, za to zodpovedá priamo CK organizujúca zájazd.

KENTY TOUR nezodpovedá za dodanie objednaných služieb, za to v plnej miere zodpovedá CK organizujúca zájazd ako zmluvný partner.

VII. REKLAMÁCIE ZÁJAZDU


Lehota na podanie a spôsoby reklamácie zakúpených a poskytnutých služieb

V prípade sťažnosti a reklamácie objednávateľov/klientov v destinácii odporúčame to riešiť priamo na mieste s delegátom CK ktorá organizuje zájazd alebo priamo s recepciou daného ubytovania. Delegát CK by sa mal pokúsiť danú situáciu vyriešiť na mieste podľa svojich kompetencii.

Objednávateľ/klient má možnosť zaslať svoju reklamáciu po návrate :

1/ na adresu organizujúcej CK, ktorá je na zmluve o zájazde

2/ na kontaktnú adresu KENTY TOUR, Pribinova 8,Košice 04001

Reklamácia sa musí uplatniť u CK organizujúcej zájazd bez zbytočného odkladu a to maximálne do dvoch rokov odo dňa skončenia zájazdu. V prípade, že sa zájazd neuskutočníl, začína uvedená lehota plynúť odo dňa, keď sa mal zájazd podľa zmluvy o zájazde skončiť, podľa cestovnej zmluvy. Ak si objednávateľ/klient v tomto termíne reklamáciu neuplatní, právo na reklamáciu zaniká. Reklamáciu je potrebné poslať v písomnej podobe hneď aj s prílohami (kópiu Zmluvy o zájazde, reklamačný protokol z miesta pobytu potvrdený delegátom CK resp. recepciou, fotografie a iné dôkazové materiály). Táto lehota sa zachová aj v prípade, že objednávateľ/klient podá reklamáciu v KENTY TOUR, ktorá reklamáciu najneskôr do 3dni odo dňa prijatia odošle alebo odovzdá CK, ktorá organizuje zájazd na vybavenie. Spôsob vybavenia reklamácie objednávateľa/klienta oboznámi CK , ktorá organizuje daný zájazd v súlade so svojím reklamačným poriadkom a je právne zodpovedná za vyriešenie reklamácie.

CK organizujúca zájazd je zo zákona povinná sa k reklamácii vyjadriť ihneď, do 3 dní , maximálne do 1 mesiaca objednávateľovi.

VIII. OSOBNÉ ÚDAJE


Spracovanie osobných údajov

KENTY TOUR získava osobne údaje objednávateľov/klientov len na základe poverenia zastúpených CK a zastúpenej poisťovne za účelom uzavretia platnej Zmluvy o zájazde a zabezpečenia riadneho plnenia z nej vyplývajúceho pre zmluvne strany.
Z
ber a spracovanie osobných údajov v KENTY TOUR prebieha v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z.

KENTY TOUR používa získané osobné údaje na vedenie účtovnej evidencie v rozsahu meno a priezvisko, adresa objednávateľa/klienta po dobu určenú v zákone o účtovníctve. Po skončení tejto lehoty uvedené osobne údaje objednávateľov/klientov zlikviduje. Osobné údaje , ktoré sú nad rámec účtovníctva, KENTY TOUR zlikviduje do 1roka od ich zaslania. Odoslaním nezáväznej objednávky objednávateľ/klient vyjadruje svoj súhlas so zasielaním emailových ponúk zájazdov, môže kedykoľvek požiadať o ukončenie zasielania ponúk.
Objednávateľ/klient
môže svoj súhlas so spracovaním OÚ kedykoľvek odvolať a to e-mailom, resp. poštou. KENTY TOUR nezneužije žiadnym spôsobom osobné údaje objednávateľov/klientov a pri akomkoľvek podozrení s neoprávneným nakladaním s OÚ, má objednávateľ/klient právo obrátiť sa na Úrad pre ochranu osobných údajov. Ochrana osobných údajov a ich spracovanie bude realizované v súlade so ZOOÚ. Ďalšie prípadné osobitné práva objednávateľa/klienta tu nespomenuté upravuje ustanovenia § 28 ZOOÚ.

IX. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Objednávateľ/klient zaslaním nezáväznej objednávky potvrdzuje, že si je vedomí a že si prečítal tieto všeobecné obchodné podmienky a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

KENTY TOUR si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny je splnená tým, že sú umiestnené na tejto www stránke.

Tieto všeobecné obchodné podmienky platia od 25.6.2018


*) skratky používané v týchto obchodných podmienkach:

certifikát – doklad o poistení proti insolventnosti CK

CK – cestovná kancelária, ktorá organizuje zájazd = obstarávateľ služieb

objednávateľ / klient osoba staršia ako 18 r. , právne zodpovedná a ktorá odoslala nezáväznú objednávku

– osobné údaje



....a iné presne špecifikované v Zák. o zájazdoch č. 170/2018 Z.z. a 281/2001 Z.z. a VZP danej CK

VZP – všeobecné zmluvne podmienky, ktorými sa upravujú vzťahy medzi CK a zákazníkom


ZOOÚ – zákon o ochrane osobných údajov